Nowy Mercedes-Benz GLE

Nowy Mercedes-Benz GLE wyróżnia się bogactwem innowacji. Nowością jest pierwsze na świecie aktywne zawieszenie E-ACTIVE BODY CONTROL korzystające z 48-woltowej instalacji czy układ Active Stop-and-Go Assist, czyli kolejny krok naprzód w dziedzinie systemów wspomagających.

Kabina jest jeszcze bardziej przestronna i komfortowa, a na życzenie oferuje trzeci rząd siedzeń. System info-rozrywki dysponuje większymi wyświetlaczami, kolorowy ekran head-up ma rozdzielczość 720 x 240 pikseli, a asystent wnętrza MBUX potrafi rozpoznawać ruchy dłoni i ręki. W chwili rynkowej premiery w Europie, na początku 2019 roku, GLE będzie dostępny z gamą najnowszych silników. Nowy napęd 4Matic zapewnia większą zwinność na utwardzonych drogach i świetne właściwości jezdne w terenie. W późniejszym okresie do oferty dołączy hybryda plug-in o wyjątkowo długim zasięgu. Pojemność bagażnika wynosi do 825 przy pięciu fotelach lub do 2055 l przy dwóch. Pakowanie większych przedmiotów ułatwia szerszy o 72 mm otwór załadunkowy. Jako pierwszy debiutuje wariant GLE 450 4Matic, korzystając z benzynowej rzędowej „szóstki”, zelektryfikowanej z wykorzystaniem techniki 48 V (zużycie paliwa w cyklu łączonym: 8,3-9,6 l/100 km, emisja CO2 w cyklu łączonym: 190-220 g/km). Silnik rozwija 367 KM mocy oraz 500 Nm momentu obrotowego, a kolejne 22 KM i 250 Nm jest krótkotrwale dostępne w ramach „elektrycznego doładowania” – EQ Boost.
Ceny nowego GLE zostaną podane późną jesienią.

Podobne Posty