Lifting modeli Fireblade i Fireblade SP

Na rok 2019 zarówno Fireblade, jak i Fireblade SP otrzymują nowy design. Oba modele otrzymały duże zmiany w elektronice, w tym niektóre zapożyczone z wyścigowych motocykli HRC MotoGP.

Hondowskie systemu kontroli momentu obrotowego (HSTC) oferuje bardziej wyrafinowane interwencje i reakcje na zmiany położenia przepustnicy. System kontroli unoszenia przedniego koła (Wheelie Control) jest oddzielony od HSTC i umożliwiają precyzyjniejszą regulację parametrów motocykla. Poprawiono reakcje na zmiany otwarcia przepustnicy, co zapewnia lepsze wyczucie przy wchodzeniu w zakręty i większy moment napędowy przy wychodzeniu na prostą. Zmniejszono poziom interwencji ABS przy szybkiej jeździe. Wprowadzono nowe kombinacje kolorystyczne dla modeli 2019. Fireblade otrzymuje subtelną korektę kombinacji kolorystycznej Matt Ballistic Black Metallic ze srebrnymi akcentami zamiast czerwonych, a wersja Grand Prix Red otrzyma wyraźniejsze białe paski na górnej owiewce. W modelu Fireblade SP w barwach Grand Prix Red HRC Tricolor wprowadzono mocniejsze białe i niebieskie linie akcentujące.

Podobne Posty